Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/291
Назва: Особливості проблемного навчання географії в школі
Автори: Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна
Коцеруба, К. В.
Ключові слова: географія
проблемне навчання
школа
методи
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Тімець О. В. ОСОБЛИВОСТІ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ В ШКОЛІ / О. В. Тімець, К. В. Коцеруба // Зб. наук. праць природн.-географ. ф-ту УДПУ. – Умань : «Софія», 2009. – С. 35–39.
Серія/номер: УДК;378; 371
Короткий огляд (реферат): Сьогодні, як зазначається у Національній доктрині розвитку освіти України в XXI столітті, нагальною стала потреба „розвитку творчих здібностей, навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти, самореалізації особистості та підготовки кваліфікованих кадрів, які можуть творчо працювати” [41, с. 4-5]. У зв’язку з цим перед науковцями і вчителями постало завдання оновлення змісту освіти й удосконалення організації навчально-виховного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/291
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
probl_nav4anya.pdf138,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.