Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3068
Назва: Підготовка майбутніх учителів до музично-творчого розвитку учнів початкових класів
Автори: Сирота, Зоя Миколаївна
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів
музично-творчий розвиток молодших школярів
взаємодія мистецтв
педагогічні умови
Дата публікації: 2005
Видавництво: "АЛМІ"
Бібліографічний опис: 1. Естетичне виховання в позакласній роботі Початкова школа. -1990. - №6. -С. 41-44. 2. Формування культури музичного сприймання у молодших школярів Збірник наукових праць / Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини; За ред. В.Г.Кузя. -К.: Знання. -Умань, 1999.- 104 с. - С. 186-187. 3. Педагогічне керівництво розвитком творчого мислення школярів у процесі музичного сприймання Збірник наукових праць / Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини; За ред. В.Г.Кузя. -К.: Науковий світ, 2001.- 218 с. - С. 173-177. 4. Підготовка майбутнього вчителя до музично- творчого розвитку учнів початкових класів Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Збірник наукових праць Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. Ред.кол.:Н.С.Побірченко (гол. ред.) та ін. -К.: Науковий світ, 2003. Випуск 5. - 313 с. - С. 35-39. 5. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутнього вчителя до естетичного виховання учнів у сільській школі Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Збірник наукових праць Умань. Держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. Ред.кол.: Н.С.Побірченко (гол. ред.) та інші. -К.: Науковий світ, 2004. Випуск 9. - 225 с. - С. 152-155. 6. Педагогічні ідеї М.Леонтовича в практиці музично-естетичного виховання школярів. Збірник наукових праць: Спеціальний випуск «До витоків становлення педагогічної української науки» / В.Г.Кузь. (гол.ред.) та ін. -К.: Науковий світ, 2002.- 323 с. - С. 246-248. 7. П.Демуцький – фольклорист, композитор, музичний діяч. Методи роботи з хором Рідна школа. -2000. -№2. -С. 63-64. 8. Пісенний фольклор і вокально-хорове виховання у духовному розвитку особистості молодшого школяра Вивчення рідної мови і духовний розвиток особистості молодшого школяра в оновленій національній школі. Тези доповідей міжвузівської науково-практичної конференції 26-27 березня 1992.-Умань, 1992.-170 с. -С. 118-119. 9. Творчий розвиток молодших школярів на уроках музики Сільська початкова школа: стан, проблеми, перспективи: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції/ Голов. ред. В.Г.Кузь. - К.:Знання, 1999.-104 с. - С. 28-29. 10. Теоретичні передумови музично-естетичного виховання особистості майбутнього вчителя Формування творчої особистості вчителя національної школи XXI століття: Матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 28-29 жовтня, 1999 р./ Ред. кол.: В.Г.Кузь ( голов. ред.) та інші.-К.: Наук. світ, 2000.- 87 с. - С. 186-187. 11. Творчий розвиток особистості школяра сільської школи Сільська початкова школа: проблеми, пошуки, перспективи. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / Голов. ред. В.Г.Кузь. - К.: Науковий світ, 2000.- 87 с. - С. 51-52. 12. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи з музично здібними школярами Удосконалення навчально-виховного процесу як засіб розвитку творчої особистості вчителя та учнів: століття: Матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26-27 жовтня, 2000 р./ Ред. кол.: В.Г.Кузь ( голов. ред.) та інші.-К.: Науковий світ, 2000.- 89 с. – С. 33-34. 13. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів до музично-творчого розвитку учнів початкових класів Мистецька освіта в контексті Європейської інтеграції: Теоретичні та методичні засади розвитку / Тези міжнародної наукової конференції (30 червня – 2 липня). - Київ - Суми: Сум ДПУ ім. А.С. Макаренка, 2004.-400 с. - С. 131-132. 14. Особистість і умови творчого розвитку Теоретичні та методичні засади неперервної мистецької освіти: Збірник матеріалів науково-ме-тодологічного семінару.- Чернівці: Зелена Буковина, 2005.–96 с.-С.47-48.
Серія/номер: УДК 371.134:78:37.036:373.3;
Короткий огляд (реферат): Сирота З.М. Підготовка майбутніх учителів до музично-творчого розвитку учнів початкових класів. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Київ, 2005. У дослідженні розроблено концепцію підготовки майбутніх учителів до музично-творчого розвитку учнів, розглянуто педагогічні умови, проаналізовано ефективність їх впровадження в практику вищих навчальних закладів на основі інтегративного підходу до різних видів творчої діяльності з домінантою музичного мистецтва. На захист винесено сутність поняття «музично-творчий розвиток», педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до музично-творчого розвитку, критерії (когнітивний, сенситивний, креативний) та рівні готовності майбутніх учителів до музично-творчого розвитку учнів початкових класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3068
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat_Syrota_Zoya_Nikolaevna.pdf247,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.