Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3102
Назва: Інтегративний підхід у підготовці майбутніх соціальних педагогів засобами педагогічного краєзнавства
Автори: Полєхіна, Вікторія Миколаївна
Ключові слова: соціальний педагог
педагогічне краєзнавство
інтегративний підхід
Дата публікації: 14-бер-2012
Видавництво: "Видавництво "Науковий світ""
Бібліографічний опис: Полєхіна В.М. Інтегративний підхід у підготовці майбутніх соціальних педагогів засобами педагогічного краєзнавства : автореф. дис. на здобуття наук. ступення канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / В.М. Полєхіна. - К. : "Видавництво "Науковий світ"", 2012. - 22 с.
Серія/номер: УДК 371.134 +37.013.42
Короткий огляд (реферат): У дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови застосування інтегративного підходу у підготовці майбутніх соціальних педагогів засобами педагогічного краєзнавства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3102
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Полєхіна В..pdf714,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.