Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3438
Назва: Теоретичні і методичні засади сучасного уроку української мови в основній школі
Автори: Кучеренко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: сучасний урок української мови
проектування
цілевизначення
уроки розвитку комунікативних умінь
аспектні уроки
типологічна систематизація уроків української мови
технологічна система методів сучасного уроку української мови
технологія уроку української мови
лінгводидактичний інструментарій уроку української мови
технологія розвитку критичного мислення
інтерактивна технологія
проблемна технологія
особистісно орієнтована технологія
Дата публікації: кві-2015
Видавництво: Херсон
Бібліографічний опис: Кучеренко І.А. Теоретичні і методичні засади сучасного уроку української мови в основній школі: автореферат. Херсон. 2015. - 44с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова). – Херсонський державний університет. – Херсон, 2015. Робота є теоретико-методичним дослідженням проблеми сучасного уроку української мови в основній школі. У дисертації розвиваються ідеї проектування і реалізації сучасного уроку української мови з позиції компетентнісної й особистісно орієнтованої мовної освіти. Досліджено й проаналізовано філософські, педагогічні, психологічні, лінгвістичні, лінгводидактичні засади сучасного уроку української мови, визначено й інтерпретовано сутність базових понять й уточнено їх змістову характеристику, створено типологічну систематизацію сучасних уроків української мови в основній школі, розкрито методологічні особливості цілевизначення, проектування й реалізації уроку. Сконструйовано технології сучасного уроку української мови в проекції особистісно орієнтованої, проблемної, інтерактивної технологій, технології розвитку критичного мислення і розроблено лінгводидактичний інструментарій уроку, що забезпечили підвищення результативності формування мовної особистості учня, рівня його ключових предметних компетентностей і позитивну динаміку готовності вчителя-словесника до інноваційної педагогічної діяльності на уроці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3438
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kucherenko avtoreferat.pdf729,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.