Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/344
Назва: ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ З ПОЗІЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Автори: Валюк, Вікторія Федорівна
Ключові слова: професійна компетентність
професіоналізм
професійна спрямованість
вчитель хімії
професійна підготовка
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Черкаського університету, Серія педагогічні науки. – 2013. - № 13 (266) – С.46-53.
Короткий огляд (реферат): Розглянута проблема визначення професійної готовності майбутніх учителів хімії з позиції компетентнісного підходу. Проаналізовано зміст понять «професійна компетентність», «професійна підготовка», «професіоналізм» та виявлено взаємозв’язки між ними. Описано поняття «психологічна готовність» та наведені її компоненти. Виділено елементи, які формують структуру професіограми педагога: характеристика, що визначає професійно-педагогічну і пізнавальну спрямованість особистості; вимоги до психолого-педагогічної підготовки вчителя; обсяг і склад спеціальної підготовки; зміст методичної готовності. Рекомендовано при визначенні готовності випускників вузів до професійної діяльності враховувати єдність і взаємозв'язок всіх компонентів, що характеризують якість результатів освітньої діяльності. Важливо оцінювати такі складові: фізіологічний (відповідність стану здоров’я обраної професії), психологічний (виражена спрямованість на даний вид професійної діяльності), науково-теоретичний (оволодіння необхідним обсягом знань), практичний (наявність досвіду виконання професійних завдань на необхідному рівні).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/344
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Valyuk s_1 2013.pdf427,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.