DSpace Увійти | Зареєструватися
 

Інституційний репозитарій УДПУ >
ПГФ, ФПТО, ФФМІ >
Факультет фізики, математики та інформатики >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/jspui/handle/6789/351

Title: Соціальне виховання студентської молоді засобами педагогічного краєзнавства
Authors: Бондаренко, Тетяна Володимирівна
Keywords: соціальне виховання
соціальне виховання студентської молоді
педагогічне краєзнавство
засоби педагогічного краєзнавства
педагогічні умови
модель організаційно-методичного забезпечення соціального виховання
Issue Date: 11-Nov-2012
Publisher: «Видавництво “Науковий світ”»
Series/Report no.: УДК;37.035+378+37(09)
Description: У дисертації наведено теоретичне узагальнення і новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання, що виявляється у вигляді обґрунтування та експериментальної перевірки педагогічних умов соціального виховання студентської молоді засобами педагогічного краєзнавства: наявність сприятливого соціокультурного середовища; стимулювання краєзнавчої активності студентів на засадах емоційно-ціннісного орієнтування на процеси й результати педагогічної діяльності; організація активної краєзнавчої пошуково-дослідницької та культурно-просвітницької роботи зі студентською молоддю Розроблено модель організаційно-методичного забезпечення соціального виховання студентської молоді засобами педагогічного краєзнавства. Уточнено компоненти соціального виховання та рівні соціальної вихованості студентської молоді засобами педагогічного краєзнавства. Конкретизовано сутність понять «педагогічне краєзнавство» та «засоби педагогічного краєзнавства».
URI: http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/handle/6789/351
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:

File Description SizeFormat
avtoreferat.pdf503.05 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback