Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3605
Назва: Індивідуалізація навчання молодших школярів в умовах розв’язування адаптованих навчальних завдань
Автори: Коберник, Галина Іванівна
Ключові слова: Індивідуалізація
Успіх
Адаптування завдань
Молодші школярі
Завдання
Технології навчання
Індивідуальні відмінності
Потенціал
Початкові класи
Діяльність учнів
Дата публікації: 2015
Видавництво: ФОП Жовтий
Бібліографічний опис: Коберник Г. І. Індивідуалізація навчання молодших школярів в умовах розв’язування адаптованих навчальних завдань. / Г. І. Коберник // Педагогічна освіта і наука: традиції, реалії, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 8-9 жовтня 2015 р. // FOLIA COMENIANA ^ вісник Польсько-української науково дослідної лабораторії дидактики імені Я.А. Коменського. – Умань: ФОП Жовтий, 2015. – 90 с.
Серія/номер: УДК;371.134:37.03
Короткий огляд (реферат): В статті теоретично обгрунтовано ефективні організаційно-педагогічні умови здійснення індивідуалізації навчання. Зокрема йдеться про створення ситуації успіху учня у процесі навчально-пізнавальної діяльності шляхом адаптування навчального матеріалу до рівнів навчальних компетенцій молодших школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3605
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Indy`vidualizaciya navchannya molodshy`x shkolyariv.pdf173,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.