Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3605
Назва: | Індивідуалізація навчання молодших школярів в умовах розв’язування адаптованих навчальних завдань |
Автори: | Коберник, Галина Іванівна |
Ключові слова: | Індивідуалізація Успіх Адаптування завдань Молодші школярі Завдання Технології навчання Індивідуальні відмінності Потенціал Початкові класи Діяльність учнів |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ФОП Жовтий |
Бібліографічний опис: | Коберник Г. І. Індивідуалізація навчання молодших школярів в умовах розв’язування адаптованих навчальних завдань. / Г. І. Коберник // Педагогічна освіта і наука: традиції, реалії, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 8-9 жовтня 2015 р. // FOLIA COMENIANA ^ вісник Польсько-української науково дослідної лабораторії дидактики імені Я.А. Коменського. – Умань: ФОП Жовтий, 2015. – 90 с. |
Серія/номер: | УДК;371.134:37.03 |
Короткий огляд (реферат): | В статті теоретично обгрунтовано ефективні організаційно-педагогічні умови здійснення індивідуалізації навчання. Зокрема йдеться про створення ситуації успіху учня у процесі навчально-пізнавальної діяльності шляхом адаптування навчального матеріалу до рівнів навчальних компетенцій молодших школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3605 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Indy`vidualizaciya navchannya molodshy`x shkolyariv.pdf | 173,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.