Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3709
Назва: Профільна диференціація навчання учнів старшої школи США
Автори: Авчіннікова, Галина Дмитрівна
Ключові слова: профільне навчання
профільна диференціація навчання
національний стандарт
американська старша школа
курикулум
зміст навчання
стандартизація навчання
рекомендації
перехід до старшої школи
Сполучені Штати Америки
Дата публікації: 2015
Серія/номер: УДК 371(73) (043.3);
Короткий огляд (реферат): Авчіннікова Г. Д. Профільна диференціація навчання учнів старшої школи США. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2015. У дисертації здійснено теоретичне узагальнення й обґрунтовано новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання, що полягає у виявленні та розкритті організаційно-педагогічних засад профільної диференціації навчання учнів старшої школи США, з’ясуванні шляхів використання позитивного американського досвіду в українських загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито історичні передумови та визначено періоди розвитку системи профільної диференціації навчання американських старшокласників; схарактеризовано сучасний стан системи профільного навчання учнів у старшій школі США; охарактеризовано основні напрями профільного навчання старшокласників у Сполучених Штатах Америки, з’ясовано стандарти профільного навчання в американських середніх навчальних закладах; виділено тенденції розвитку профільної диференціації навчання учнів американської старшої школи та окреслено можливості використання позитивного американського науково-практичного досвіду профільної диференціації навчання учнів у системі української шкільної освіти. Уточнено трактування сутнісних характеристик понять “профільне навчання”, “профільна диференціація навчання”. Удосконалено та розширено наукові уявлення про мету, теоретичні підходи та принципи профільної диференціації навчання у старшій школі США.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3709
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avchinnikova_aref.pdf305,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.