Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3905
Назва: | ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА РІЗНИХ ФОРМАХ НАВЧАННЯ |
Автори: | Цибульська, Вікторія Вікторівна |
Ключові слова: | мотивація педагогічні спеціальності професійно0-прикладна фізична підготовка фізичне виховання |
Дата публікації: | 2015 |
Серія/номер: | УДК 796.07 - (043.3); |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання і спорту за спеціальністю 24.00.02 – фізична культура, фізичне виховання різних груп населення. – Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, Міністерство освіти і науки України, Дніпропетровськ, 2015. У дисертації вперше визначено особливості професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання, які відрізняються недостатнім рівнем теоретико-методичних знань на заочній формі навчання і фізичною підготовленістю, що у більшості студенток знаходиться на рівні учнів молодших класів. Визначено лімітуючі чинники, що негативно впливають на стан професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів заочної форми навчання, серед яких: відсутність обов’язкових занять із фізичного виховання, низький рівень рухової активності, необізнаність з нормами професійно-прикладної фізичної підготовленості вчителів початкових класів, відсутність цілеспрямованих предметних самостійних занять і низький рівень мотивації до самовдосконалення. Визначено структуру мотиваційнихчинників, що впливає на активність самостійних занять студентів, серед яких: адекватність самооцінки фізичних можливостей, мотивація до успіху, мотив отримання знань, мотив оволодіння професією, емпатіядо дітей. Визначено можливість формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студенток заочної форми навчання при дотриманні спеціальних педагогічних умов організації і методичного забезпечення навчально-виховного процесу з фізичного виховання з використанням системи предметних цілеспрямованих самостійних занять.Одержало подальший розвиток уявлення про ціннісні орієнтації студентів педагогічних спеціальностей і динаміку їх ієрархії на різних курсах навчання; структура мотивації студентів до занять фізичними вправами з урахуванням емпатіїй адекватності самооцінки фізичних можливостей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3905 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат ЦИБУЛЬСЬКА (2).docx | Цыбульская В.В. Адекватность самооценки физических способностей студенток педагогических специальностей, занимающихся на разных формах обучения / В.В. Цыбульская // Физическое воспитание студентов: Харьков, 2014. – № 5. – С. 48–52 | 136,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.