Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3931
Назва: | Ґенеза проблеми профільного навчання у вітчизняному досвіді шкільної освіти |
Автори: | Терещук, Андрій Іванович |
Ключові слова: | класно-урочна система навчання, диференційоване навчання, профільне навчання. |
Дата публікації: | 26-лис-2015 |
Серія/номер: | УДК 6(07); |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання пов’язані з профільним навчанням учнів, приділяється увага історії його впровадження у загальноосвітніх закладах із середини XVIII ст. Профільне навчання розглядається у зв’язку з проблемами, які з’явились у вітчизняній освіті з розвитком масової, класно-урочної системи навчання, яка спричинила суперечність між індивідуальним розвитком особистості учня та навчанням, що орієнтоване на учнівський колектив. У статті доводиться, що це протиріччя, яке є історичним надбанням вітчизняної освіти, сьогодні є передумовою для подальших досліджень пов’язаних із профільним навчанням. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3931 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Терещук А становлення профільного навча Стаття Office Word.doc | 105,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.