Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4134
Назва: Формування практично-діяльнісної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами Інтернет-технологій
Автори: Грітченко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: іноземна мова
Інтернет-технології
практично-діяльнісна компетентність
майбутні фахівці
діяльність
комунікація
вищий навчальний заклад
підготовка майбутніх вчителів
Дата публікації: 2015
Видавництво: АЛМІ
Бібліографічний опис: Грітченко І. А. Формування практично-діяльнісної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами Інтернет-технологій : монографія / Ірина Анатоліївна Грітченко. – Умань : АЛМІ, 2015. – 142 с. – Бібліогр. : с. 142.
Серія/номер: УДК;[371.134: 811(07)] (043.3)
ББК;74.589+81.2-9
Короткий огляд (реферат): У монографії висвітлено, що важливим структурним компонентом загальної професійної компетентності вчителя іноземної мови є практично-діяльнісна ключова компетентність, що необхідна йому для здійснення освітньої, виховної, розвивальної, діагностичної, організаційної, комунікативної, самоосвітньої, проектувальної, дослідницької діяльностей та нині не знайшла достатнього відображення у педагогічних дослідженнях провідних науковців. Сучасним ефективним засобом формування зазначеної якості фахівця в освітньому процесі вищих навчальних закладів можуть стати інформаційно-комунікаційні технології, які забезпечують багатозадачність, особистісно орієнтований підхід у навчанні, його індивідуалізацію та диференціацію з урахуванням здібностей студентів, рівня їхньої підготовки тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4134
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monogr_repoz.pdf439,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.