Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4134
Назва: | Формування практично-діяльнісної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами Інтернет-технологій |
Автори: | Грітченко, Ірина Анатоліївна |
Ключові слова: | іноземна мова Інтернет-технології практично-діяльнісна компетентність майбутні фахівці діяльність комунікація вищий навчальний заклад підготовка майбутніх вчителів |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | АЛМІ |
Бібліографічний опис: | Грітченко І. А. Формування практично-діяльнісної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами Інтернет-технологій : монографія / Ірина Анатоліївна Грітченко. – Умань : АЛМІ, 2015. – 142 с. – Бібліогр. : с. 142. |
Серія/номер: | УДК;[371.134: 811(07)] (043.3) ББК;74.589+81.2-9 |
Короткий огляд (реферат): | У монографії висвітлено, що важливим структурним компонентом загальної професійної компетентності вчителя іноземної мови є практично-діяльнісна ключова компетентність, що необхідна йому для здійснення освітньої, виховної, розвивальної, діагностичної, організаційної, комунікативної, самоосвітньої, проектувальної, дослідницької діяльностей та нині не знайшла достатнього відображення у педагогічних дослідженнях провідних науковців. Сучасним ефективним засобом формування зазначеної якості фахівця в освітньому процесі вищих навчальних закладів можуть стати інформаційно-комунікаційні технології, які забезпечують багатозадачність, особистісно орієнтований підхід у навчанні, його індивідуалізацію та диференціацію з урахуванням здібностей студентів, рівня їхньої підготовки тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4134 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
monogr_repoz.pdf | 439,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.