Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4153
Назва: Motivational Strategies in EFL Practice
Інші назви: Мотиваційні підходи до вивчення англійської мови як іноземної
Автори: Капелюшна, Тетяна Вікторівна
Ключові слова: Motivation
strategy
learners
EL2 learning
self-reflection
feedback
school practice
Дата публікації: 2015
Видавництво: Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М
Бібліографічний опис: Капелюшна Тетяна. Motivational Strategies in EFL Practice. / Тетяна Капелюшна // Актуальні проблеми методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов : матеріали наук.-практ. семін. – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2015. – С. 48–50
Короткий огляд (реферат): Motivation is one of the key factors that determine success in EL2 learning. Strategies in motivating language learners should be seen as an important aspect of their theoretical analysis and practical implementation. Motivation is undoubtedly viewed from the point of teachers' own experience and their self reflection. Only the chain starting with increasing pre-service teachers' motivation can result in increasing students' motivation in the classroom both during the school practice and in-service activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4153
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kapelyushnat_tezyseminar_Ніжин.pdf231,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.