Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4291
Назва: Діалогічність і співтворчість у педагогічному процесі як чинник формування творчої особистості художника-педагога в системі вищої освіти
Автори: Музика, Ольга Яношівна
Ключові слова: майбутні вчителі образотворчого мистецтва
діалогічність
співтворчість
формування творчої особистості
педагогічний процес
психолого-педагогічні умови
творчий потенціал
Дата публікації: 2015
Серія/номер: УДК 7.071.1+378.12;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається актуальна проблема мистецько-педагогічної освіти: значення у формуванні творчої особистості майбутнього художника-педагога діалогічності навчального процесу, а також співтворчої взаємодії викладача і студента. Наголошується на необхідності впровадження у навчально-виховний процес визначених психолого-педагогічних умов, які сприятимуть реалізації поставлених завдань, розкриттю творчого потенціалу студентів, саморозвитку і самовдосконаленню. Окреслено основні завдання мистецької педагогіки щодо розв’язання зазначеної проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4291
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muzyka O_stattya.pdf235,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.