Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4412
Назва: Особливості організації навчальної діяльності дітей шестирічного віку в контексті становлення самооцінки
Автори: Перфільєва, Людмила Павлівна
Дячук, Павло Вікторович
Дячук, Людмила
Ключові слова: Навчальна діяльність
Шестирічний вік
Становлення самооцінки
Онтогенетичний розвиток
Діяльність
Розвиток діяльності
Провідна діяльність
Формування особистості
Дидактична діяльність
Успіх
Дата публікації: 24-кві-2015
Видавництво: ФОП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Дячук Л., Дячук П., Перфільєва Л. Особливості організації навчальної діяльності дітей шестирічного віку в контексті становлення самооцінки / Л. Дячук, П. Дячук, Л.Перфільєва// Неперервна педагогічна освіта : стан, проблеми, перспективи : матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-,конференції / ( м. Умань, 24 квітня 2015 року, ) ред. кол.: О. І. Безлюдний, Т.Д. Кочубей, Б. А. Якимчук та ін. – Умань : ФОП Жовтий, 2015. – 133 с. – С. 31-33.
Серія/номер: УДК;372.4
Короткий огляд (реферат): Турбуючись про розвиток інтелектуальних здібностей дитини, її знань та умінь, не можна ігнорувати реальність самооцінки дитини, через яку заломлюються усі прагнення учителя. Через цей «самооцінний» фільтр дитина проціджує всі впливи на неї зовнішнього світу, відбираючи головним чином ті, які відповідають її уявленням про себе і свої можливості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4412
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osobly`vosti_organizaciyi_navchal`noyi_diyal`nosti_ditej_shesty`richnogo_viku_v_konteksti_stanovlennya_samoocinky`.pdf136,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.