Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4475
Назва: Конкурентна стратегія підприємства туристичної сфери
Автори: Митяй, Оксана Василівна
Ключові слова: розвиток туристичного бізнесу
організаційно-економічне управління
туристичне підприємство
зовнішнє середовище
ринкові закони
конкурентна стратегія
туристична сфера
Дата публікації: 2015
Видавництво: ФОП «Жовтий О.О.»
Бібліографічний опис: Конкурентна стратегія підприємства туристичної сфери / О.В. Митяй // матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет - конференції ,,Тенденції розвитку готельно-ресторанної індустрії в Україні”, 26 листопада 2015 року, УДПУ. – Умань. – 2015. – С. 45-49.
Серія/номер: УДК 338.1
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано вплив, який має на фірму середовище її перебування і як важливо його досліджувати і вивчати. Також видно, що добре викладена стратегія фірми сприяє її розвитку, бо саме на її основі підприємство вибудовує свою тактику на ринку. Стратегію потрібно узгоджувати з потребами фірми і зовнішнього середовища і вносити корективи, коли це потрібно.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4475
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konkurentna strategiya pidpry`yemstva tury`sty`chnoyi sfery`.pdf207,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.