Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4768
Назва: Методологічні підходи формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи
Інші назви: Методологические подходы формирования профессионального имиджа будущего учителя начальной школы
Methodological approaches of formation of professional image of the future elementary school teachers
Автори: Савченко, Наталія Володимирівна
Ключові слова: методологічні підходи
формування професійного іміджу
професійна підготовка
вчитель початкової школи
психолого-педагогічні дисципліни
Дата публікації: 2016
Серія/номер: УДК 371.134+372
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність визначення методологічних засад досліджуваного процесу − формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи в процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін. Враховуючи класичні основи організації професійної підготовки майбутніх учителів та сучасні процеси її модернізації обґрунтовано загальнонаукову та конкретно-наукову методологію дослідження. Охарактеризовано методологічні підходи формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи: системний, синергетичний, культурологічний, середовищний, акмеологічний та особистісно-діяльнісний
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4768
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metodologіchnі pіdxodi formuvannya profesіjnogo іmіdzhu majbutnogo vchitelya pochatkovoy shkoli.pdf145,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.