Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4769
Назва: Професійний імідж учителя початкової школи як предмет психолого-педагогічних досліджень
Інші назви: Профессиональный имидж учителя начальной школы как предмет психолого-педагогических исследований
Rofessional image elementary school teacher as subject psychological and educational research
Автори: Савченко, Наталія Володимирівна
Ключові слова: професійний імідж
професійний імідж учителя початкової школи
структура іміджу
внутрішні та зовнішні атрибути іміджу
проблема формування
педагогічний феномен
Дата публікації: 2016
Серія/номер: УДК 371.134+372
Короткий огляд (реферат): У статті акцентовано увагу на проблемі формування професійного іміджу вчителя. На основі аналізу психолого-педагогічних досліджень розкрито сутність поняття «професійний імідж вчителя початкової школи», визначено його ключові характеристики як соціокультурного та педагогічного феномену. Здійснено аналіз структури професійного іміджу педагога та запропоновано власну інтерпретацію структури професійного іміджу вчителя початкової школи. Визначено, що професійний імідж учителя початкової школи як образ педагога формується на основі двох взаємопов’язаних аспектів: внутрішніх і внутрішніх атрибутів особистості фахівця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4769
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
profesіjnij іmіdzh uchitelya pochatkovoy shkoli.pdf165,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.