Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4798
Назва: Історія становлення українознавства у педагогічному дискурсі ХХ ст.
Автори: Циганок, Оксана Олександрівна
Ключові слова: українознавство
періодизація
становлення українознавства
Дата публікації: 2015
Видавництво: К.: Гнозис
Бібліографічний опис: Циганок О. О. Історія становлення українознавства у педагогічному дискурсі ХХ ст. / О. Циганок // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 2 до Вип. 35, Том ІІ(14): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К.: Гнозис, 2015. – С. 132–141.
Короткий огляд (реферат): Автори статті на основі ретельного аналізу праць з українознавства, етнографії та етнології розробили періодизацію становлення українознавства як науки, при цьому виокремили шість основних етапів, які охоплюють період від перших українознавчих відомостей зафіксованих у літописах вітчизняних та іноземних мандрівників, філософів, істориків, датовані ІV–ІХ ст. і до сьогодення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4798
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УКРАЇНОЗНАВСТВО У ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ ХХ СТ..pdf404,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.