Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4857
Назва: ЕВОЛЮЦІЯ ЗМІСТУ ВИХОВАННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА
Інші назви: ЭВОЛЮЦИЯ СОДЕРЖАНИЯ ВОСПИТАНИЯ В УКРАИНСКОЙ ШКОЛЕ: СУЩНОСТЬ И СТРУКТУРА
EVOLUTION OF THE CONTENT OF UPBRINGING IN UKRAINIAN SCHOOL: ESSENCE AND STRUCTURE
Автори: Коберник, Олександр Миколайович
Ключові слова: зміст виховання
парадигма виховання
еволюція
напрями виховання
базова культура
ціннісне ставлення
школа
виховна система
Дата публікації: 2016
Серія/номер: УДК;373.013
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається еволюція визначення змісту виховання у вітчизняній школі. Здійснюється аналіз категорії «зміст виховання», визначаються фактори, які впливають на визначення змісту виховання. Стверджується, що під змістом виховання одні автори розуміють напрями виховання, другі – види загальної культури, треті – досвід людства, який виражає духовний світ особистості, а четверті – систему цінностей. Вимоги до змісту виховання багатопланові, адже вони обумовлені потребами суспільства, держави, виробництва, економіки, і, насамперед потребами людини. Упорядкування цих вимог викликало та й сьогодні викликає необхідність виділення базового компоненту змісту виховання. Зміст виховання завжди адекватно відбиває потреби та світогляд суспільства і ґрунтується на прийнятій ним парадигмі виховання. З-поміж інших компонентів зміст є і найбільш “безкомпромісним”, а тому під час модернізаційних змін викликає найбільше суперечок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4857
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Evolyuciya_zmistu_vy`xovannya_v_ukrayins`kij_shkoli.pdf454,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.