Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4885
Назва: Формування готовності обдарованих старшокласників до професійного самовизначення
Автори: Мельник, Марина Юріївна
Ключові слова: професійне самовизначення
готовність до професійного самовизначення
педагогічні умови
обдаровані старшокласники
професійна орієнтація
Дата публікації: 25-кві-2016
Видавництво: «Видавництво “Науковий світ”»
Бібліографічний опис: Мельник М.Ю. Формування готовності обдарованих старшокласників до професійного самовизначення: автореферат дисертації / М.Ю. Мельник. - Умань, 2016. - 24 с.
Серія/номер: УДК 373.5.048:331.548–021:464–056.45
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена актуальній проблемі формування готовності обдарованих старшокласників до професійного самовизначення в умовах загальноосвітніх навчальних закладів України. У праці представлено аналіз стану розробленості проблеми в психолого-педагогічній теорії та навчально-виховній практиці, уточнено зміст поняття «формування готовності обдарованих старшокласників до професійного самовизначення». Визначено критерії, показники та рівні готовності обдарованих учнів старших класів до професійного самовизначення. На основі проведеного аналізу обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності обдарованих старшокласників до професійного самовизначення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4885
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya hotovnosti obdarovanykh starshoklasnykiv do profesiynoho samovyznachennya.pdf464,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.