Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5258
Назва: | ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ТРУДОВОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА |
Автори: | Кравченко, Леся Василівна |
Ключові слова: | активна трудова позиція, предметно-перетворювальна діяльність позаурочна діяльність учні основної школи |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Умань: СПД Жовтий |
Бібліографічний опис: | Кравченко Л.В. ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ТРУДОВОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА |
Серія/номер: | УДК;37.035.3 |
Короткий огляд (реферат): | У монографії розкриваються теоретико-методологічні засади формування активної трудової позиції учнів загальноосвітньої школи у процесі позаурочної предметно-перетворювальної діяльності, визначається вплив чинників та роль мотивів і стимулів у формуванні активної трудової позиції школярів. Розроблено технологію організації позаурочної предметно-перетворювальної діяльності, обґрунтовано педагогічну модель формування активної трудової позиції учнів у процесі позаурочної предметно-перетворювальної діяльності, подано результати експериментальної роботи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5258 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
FORMUVANNIa_AKTYVNOI.pdf.pdf | 1,44 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.