Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5286
Назва: Педагогічні засади «школи дії» В.А. Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ століття
Автори: Веремюк, Людмила Леонідівна
Ключові слова: європейська реформаторська педагогіка
педагогічні засади «школи дії»
«педагогіка дії»
«школа дії» В.А. Лай
Дата публікації: 2014
Видавництво: «Видавництво “Науковий світ”»®
Бібліографічний опис: Веремюк Л. Л. Педагогічні засади «школи дії» В.А. Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ століття.- К.: Вид-во “Науковий світ”
Серія/номер: УДК 37(09)(430);
Короткий огляд (реферат): У роботі з’ясовано стан дослідженості проблеми «школа дії»; здійснено ретроспективний аналіз та визначено передумови виникнення і розвитку «школи дії» В. А. Лая у Німеччині в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.; розкрито змістове наповнення ключових понять «сприймання», «переробка», «вираження», «дія», «реакція», що поглиблює розуміння педагогічних засад «школи дії» та здійснено їх педагогічну інтерпретацію в контексті сучасної педагогічної науки; визначено особливості, принципи, методики «школи дії» як напряму реформаторської педагогіки; виявлено вплив педагогічних засад «школи дії» на педагогічну теорію і практику європейських країн та України в означений період.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5286
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ареф.PDF541,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.