Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5286
Назва: | Педагогічні засади «школи дії» В.А. Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ століття |
Автори: | Веремюк, Людмила Леонідівна |
Ключові слова: | європейська реформаторська педагогіка педагогічні засади «школи дії» «педагогіка дії» «школа дії» В.А. Лай |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | «Видавництво “Науковий світ”»® |
Бібліографічний опис: | Веремюк Л. Л. Педагогічні засади «школи дії» В.А. Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ століття.- К.: Вид-во “Науковий світ” |
Серія/номер: | УДК 37(09)(430); |
Короткий огляд (реферат): | У роботі з’ясовано стан дослідженості проблеми «школа дії»; здійснено ретроспективний аналіз та визначено передумови виникнення і розвитку «школи дії» В. А. Лая у Німеччині в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.; розкрито змістове наповнення ключових понять «сприймання», «переробка», «вираження», «дія», «реакція», що поглиблює розуміння педагогічних засад «школи дії» та здійснено їх педагогічну інтерпретацію в контексті сучасної педагогічної науки; визначено особливості, принципи, методики «школи дії» як напряму реформаторської педагогіки; виявлено вплив педагогічних засад «школи дії» на педагогічну теорію і практику європейських країн та України в означений період. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5286 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ареф.PDF | 541,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.