Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедведєва, Марія Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-09-14T12:03:01Z-
dc.date.available2016-09-14T12:03:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМедведєва М.О. Досвід навчання дискретної математики у зарубіжних університетах / М. О. Медведєва // Київський науково-педагогічний вісник. – Київ, 2014. – №3. – С. 47-55uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5356-
dc.description.abstractУ статті аналізуються підходи до навчання дискретної математики у зарубіжних університетах. Виділено шість підходів до вступних курсів з програмування. Імперативний, об’єктний та функціональний підходи ґрунтуються на тому чи іншому виді програмування. Альтернативні підходи – алгоритмічний, апаратний та з максимальним охопленням матеріалу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський науково-педагогічний вісникuk
dc.relation.ispartofseries004.77:378.1;-
dc.subjectдискретна математикаuk
dc.titleДОСВІД НАВЧАННЯ ДИСКРЕТНОЇ МАТЕМАТИКИ У ЗАРУБІЖНИХ УНІВЕРСИТЕТАХuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Medvedeva_1_2014.pdf183,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.