Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5358
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ОСОБИСТІНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Автори: Медведєва, Марія Олександрівна
Ключові слова: дискретна математика, інформаційні технології, вищий навчальний заклад, особистісно орієнтоване навчання, навчально-пізнавальна діяльність.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка
Бібліографічний опис: Медведєва М.О. Особливості організації навчального процесу в умовах особистісно орієнтованого навчання з використанням інформаційних технологій / М. О. Медведєва // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія : Педагогічні науки. – Чернігів, 2015. – Вип. 130. – С. 209-213.
Серія/номер: 378.147:510.6:004;
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано теоретичні передумови створення методичної системи особистісно орієнтованого навчання дискретної математики студентів вищого навчального закладу; обґрунтовано актуальність та ефективність особистісно орієнтованого навчання дискретної математики з використанням інформаційних технологій як складової системи навчання. Представлено доцільність застосування комп’ютерів в якості засобів навчання дискретної математики, що створює передумови для вдосконалення традиційних методик навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5358
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Medvedeva_3_2015.pdf220,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.