Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5368
Назва: МЕТОДИКА ДІАГНОСТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5 – 9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Автори: Бербец, Віталій Васильович
Ключові слова: діагностування
навчальні досягнення
учні 5 – 9 класів, трудове навчання
критерії оцінювання
Дата публікації: 2005
Видавництво: ФОП Жовтий О.О
Бібліографічний опис: Бербец В.В. Формування досвіду самостійної творчої діяльності в учнів основної школи у процесі технологічної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – "Теорія і методика трудового навчання” / Віталій Васильович Бербец ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2005. – 20 с.
Серія/номер: УДК;373.26 + 371.26
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячене проблемі обґрунтування і розробці критеріїв оцінювання знань, умінь та навичок учнів, методики контролю процесу та результатів проектно-технологічної діяльності, формування навичок самоконтролю та самооцінки школярів на уроках трудового навчання в процесі виконання творчих проектів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5368
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
METODYKA_DIAHNOSTUVANNIa.pdf.pdf429,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.