Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395
Назва: Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти структура та діагностика
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Ключові слова: Початкова освіта
Інклюзивна освіта
Діагностика
Педагогіка
Дата публікації: 16-вер-2016
Серія/номер: УДК;(371.134:372.4)(075.8)
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному посібнику обгрунтовано сутність, структуру, критерії та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти, розкрито категоріальний апарат та розроблено методику психолого педагогічної діагностики для визначення її рівнів. Посібник призначається для викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, учителям початкових класів з інклюзивною формою навчання та всім тим, хто займається дослідженням проблем інклюзивної та корекційної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395
ISBN: 978-966-304-147-6
Розташовується у зібраннях:Видання бібліотеки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.