Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5569
Назва: Менеджмент туристичної індустрії як базис створення інноваційного конкурентоспроможного турпродукту
Автори: Богашко, Олександр Леонідович
Ключові слова: менеджмент
регіональне управління
туризм
туристична галузь
туристична індустрія
конкурентоспроможність
інформація
інновація
Дата публікації: 29-вер-2016
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Інноваційний розвиток економіки: проблеми та перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції 29 вересня 2016 року. – Умань : ВПЦ «Візаві». – 2016. – 202 с.
Серія/номер: УДК 330(477) (063); ББК 65.9(4Укр) я431;
Короткий огляд (реферат): Туристична галузь є складовою національного і світового господарства. Посідаючи друге місце в світовій економіці після комп’ютерної та електронної промисловості, вона випереджає такі галузі, як нафтопереробна та автомобілебудівна. Взаємозв’язок обсягів туристично-рекреаційного потенціалу, туристичних потоків, туристичної інфраструктури, туристичних підприємств, туристичних комплексів та господарств формують туристичну індустрію країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5569
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Menedzhment_turystychnoy.pdf292,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.