Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербань, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2016-11-26T21:04:56Z-
dc.date.available2016-11-26T21:04:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЩербань І.Ю. Cognitive approach to the study of foreign language / І.Ю. Щербань // Мова, освіта, культура: античні цінності – сучасне застосування: матеріали міжнародного дискусійного форуму, 19-20 травня 2016 р., м.Умань: ФПО Жовтий О.О., 2016. – С. 322-324.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5786-
dc.description.abstractThe fundamental idea of the cognitive approach is that the learning process should be aimed at acquiring knowledge, structuring and systematically arranging its units, storing and applying them while getting adapted to the reality. Cognitive linguistics began as an approach to the study of language, but it now has implications and applications far beyond language in any traditional sense of the word.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУДПУuk
dc.subjectcognitive approachuk
dc.subjectmeaningful learninguk
dc.subjectmental linksuk
dc.titleCOGNITIVE APPROACH TO THE STUDY OF FOREIGN LANGUAGEuk
dc.title.alternativeКогнітивний підхід до вивчення іноземних мов-
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
COGNITIVE_APPROACH_TO_THE_ STUDY_OF_FOREIGN_LANGUAGE.PDF312,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.