Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6212
Назва: Профільне навчання в історії розвитку вітчизняної школи (друга половина ХІХ–ХХ ст.)
Автори: Кушнір, Валентина Миколаївна
Ключові слова: профільне навчання
профілізація середньої освіти
диференційоване навчання
диференціфція та індивідуалізація
Дата публікації: 2016
Серія/номер: УДК [37(477)(09)+6(07)] ББК 74.03(4УКР)+74.202.66 К 96;
Короткий огляд (реферат): Монографію присвячено профільному навчанню в історії розвитку вітчизняної школи (друга половина ХІХ–ХХ ст.). Здійснено ретроспективний аналіз теорії профільно-диференційованого навчання та узагальнено досвід запровадження різних моделей профільного навчання у вітчизняному шкільництві. Для розробників освітньої політики, вчителів, науковців, студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6212
ISSN: 978-966-304-124-7
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profilne_navchannia_v_istorii_rozvytku_vitchyznianoi_shkoly_(druha_polovyna_ХІХ–ХХ_st.).pdf5,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.