Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6373
Назва: Використання кейс-методу на заняттях з англійської мови у ВНЗ
Автори: Холод, Ірина Василівна
Ключові слова: кейс-метод
проблемний аналіз
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Кейс-метод (від англійського case – випадок, ситуація) – це метод активного проблемно-ситуаційного аналізу, заснований на навчанні шляхом вирішення конкретних завдань – ситуацій. Цей метод вперше був використаний у навчальному процесі у Гарвардському університеті у 1870 році.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6373
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannya kejs-metodu na zanyattyakh z anglijskoyi movy u VNZ.pdf294,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.