Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6444
Назва: | Формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності |
Автори: | Дячук, Павло Вікторович |
Ключові слова: | дидактичні умови, оптимізація самооцінювання, формування самооцінки, учні молодших класів, навчальна діяльність |
Дата публікації: | 20-гру-2016 |
Серія/номер: | УДК 373.3, ББК 74.202.21; |
Короткий огляд (реферат): | У монографії подано теоретичне обґрунтування формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. Практичне значення результатів дослідження полягає у виявленні дидактичних умов, які оптимізують процес формування самооцінки учнів молодшого шкільного віку у навчальній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6444 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
монографія.PDF | 1,57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.