Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6444
Назва: Формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності
Автори: Дячук, Павло Вікторович
Ключові слова: дидактичні умови, оптимізація самооцінювання, формування самооцінки, учні молодших класів, навчальна діяльність
Дата публікації: 20-гру-2016
Серія/номер: УДК 373.3, ББК 74.202.21;
Короткий огляд (реферат): У монографії подано теоретичне обґрунтування формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності. Практичне значення результатів дослідження полягає у виявленні дидактичних умов, які оптимізують процес формування самооцінки учнів молодшого шкільного віку у навчальній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6444
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монографія.PDF1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.