Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6544
Назва: ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Осадченко, Інна Іванівна
Ключові слова: технологічний підхід; педагогічні технології; технологія ситуаційного навчання; «Теорія та методика виховання», ситуація; педагогічна ситуація; виховна ситуація; ситуаційне навчання; ситуаційне мислення; підготовка майбутніх учителів початкової школи.
Дата публікації: 2013
Серія/номер: ;УДК 371.134+378.147+372
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукових джерел обґрунтовано доцільність застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи (на прикладі викладання навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання»). На основі аналізу «Галузевого стандарту вищої освіти», «Освітньо-кваліфікаційної характеристики», «Освітньо-професійної програми» бакалавра/спеціаліста зі спеціальності «Початкова освіта» констатовано, що освітньо-кваліфікаційні вимоги, завдання окремих дисциплін циклу професійної (професійно-орієнтованої) підготовки, до яких, насамперед, належать завдання навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання» містять у характеристиці змісту термін «ситуація» та передбачають формування ситуаційного мислення у майбутніх фахівців вказаного профілю. Зроблено висновок, що ідея ситуаційного навчання, зокрема у процесі викладання навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання» у підготовці майбутніх учителів початкової школи, передбачає отримання досвіду аналізу професійних ситуацій, насамперед, виховних ситуацій, прийняття самостійних рішень щодо них – пошуку відповідей на суперечливі запитання майбутньої реальної професійної діяльності з цієї дисципліни на основі застосування теоретичних знань і набуття таким чином професійних нових знань, умінь і компетенцій.
Опис: Осадченко І. І. Доцільність застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи (на прикладі викладання навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання») / Інна Осадченко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського : зб. наук. пр. / [за ред. В. Д. Будака, О. М. Пєхоти]. – Випуск 1.43 (98) : Технології педагогічної освіти. – Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2013. – (Серія «Педагогічні науки»). – С. 11–16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6544
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Доцільність_заст_техн_сит_навч....PDF375,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.