Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6546
Назва: КЛАСИФІКАЦІЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ У КОНТЕКСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Осадченко, Інна Іванівна
Ключові слова: ситуаційне завдання; класифікація ситуаційних завдань; дидактична одиниця; педагогічна ситуація; технологія ситуаційного навчання; підготовка майбутніх учителів початкової школи.
Дата публікації: 2011
Серія/номер: ;УДК 37.02+378+371.13
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного аналізу складено та охарактеризовано класифікацію ситуаційних завдань у контексті застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Виокремлену у наукових джерелах групу ситуаційних завдань за критерієм «пізнавальне значення для студента» розширено групою ситуаційних завдань первинноаналітичного, ґрунтовноаналітичного та творчого характеру. Кожна група вказаної класифікації представлена своїми видами ситуаційних завдань.
Опис: Осадченко І. І. Класифікація ситуаційних завдань у контексті застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи / І. І. Осадченко // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН молодьспорт України. – К., 2011. – Вип. 70. – С. 108–112.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6546
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Класиф_сит_завд.....PDF445,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.