Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6662
Назва: Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини
Автори: Андрощук, Людмила Михайлівна
Ключові слова: хореографічно-педагогічна освіта
етапи становлення
танцювальні колективи
науково-методична діяльність
інноваційна педагогічна модель підготовки майбутнього вчителя хореографії
хореографія
майбутній вчитель хореографії
Дата публікації: 2016
Видавництво: Умань : ФОП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Андрощук Л.М. Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини / Л.М. Андрощук // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /ред. кол : Безлюдний О. І. гол. ред. та. ін.. – Ум3. Андрощук Л.М. Етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини / Л.М. Андрощук // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /ред. кол : Безлюдний О. І. гол. ред. та. ін.. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 14. – С. 274-283.ань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 14. – С. 274-283.
Серія/номер: УДК (371.134: 793.3) (477.46);
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто основні етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (аматорський, підготовчо-професійний, становлення та модернізації).У результаті дослідження:1) проаналізовано еволюцію основних етапів становлення хореографічної спеціальності в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини;2) визначено роль танцювальних колективів на всіх етапах становлення хореографічно-педагогічної освіти; 3) розглянуто науково-методичну діяльність викладачів кафедри хореографії та художньої культури УДПУ в контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти та висвітлено її роль в розробці та впровадженні інноваційної педагогічної моделі підготовки майбутнього вчителя хореографії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6662
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.