Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6898
Назва: | Виховна система школи як об’єкт проектування |
Автори: | Гагарін, Микола Іванович |
Ключові слова: | система виховна система школи проектування виховної системи етапи проектвання виховної системи особливості виховної системи як об'єкту проектування виховання проектування проектна діяльність системний підхід структура виховної системи |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Budapest |
Бібліографічний опис: | Гагарін М. Виховна система школи як об’єкт проектування /М. Гагарін// Science and Education a New Dimension: Philology. – Budapest 2016. – ІV (25). – Is. 105. – P. 16–20. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито значущість і актуальність проектування виховної системи школи; проаналізовано різні погляди науковців, щодо потенціалу і особливостей використання проектування виховної системи школи загалом та на сучасному етапі розвитку освіти. Метою статтi є розкриття особливостей створення виховної системи школи як об’єкту проектування. В статті висвітлено сутність поняття «система», «системний підхід», «виховна система», «проектування виховної системи»; виокремлено спільні ознаки виховної системи та інших соціальних систем; охарактеризовано її функції, які забезпечують ефективність виховного впливу та етапи проектування виховної системи навчального закладу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6898 |
ISSN: | 2308-5258 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gagarin_N_ article.pdf | 244,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.