Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6949
Назва: Інтерактивні технології в практику роботи професійної школи
Автори: Комар, Ольга Анатоліївна
Ключові слова: інтерактивні технології
професійна школа
Дата публікації: 26-тра-2017
Короткий огляд (реферат): Формування людини XXI століття проблема дуже актуальна і відповідальна. Це стосується всіх верств населення у світовому масштабі. Особливу ж увагу заслуговує підготовка вчителя. А, саме, підготовка вчителя початкової ланки, оскільки з 1 по 4 клас він викладає основні предмети (мову, математику, природознавство, читання, працю), за різким виключенням, коли інші предмети (фізичне виховання, музику) викладають інші фахівці. Тому вчитель початкових класів є універсальним (не цураймось такого слова). У процесі навчання він не тільки дає знання своїм учням, а вчить мислити, розмірковувати, самостійно розв’язувати будь-які складні питання і життєві ситуації. Разом з тим вчитель виховує своїх учнів на прикладі програмних творів, математичних задач, і насамперед, своїм особистим прикладом. Тому сьогодні так гостро стоїть проблема підготовки педагогічних кадрів для загальноосвітньої школи і початкової зокрема.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6949
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези.pdf85,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.