Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7548
Назва: НЕЙМІНГ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ: ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ
Автори: Вінг, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: неймінг
нейм
брендинг
семонеміка
стратегії неймінгу
ринок
назва
маркетингове ім'я
Дата публікації: 2017
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Вінг Тетяна НЕЙМІНГ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ: ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ / Т.Вінг // Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст : матеріали міжнародної наукової конференції, 25-26 травня 2017 р., М.Умань : ВПЦ "Візаві", 2017. - Ч.1. - С. 59-62
Короткий огляд (реферат): Йдеться про неймінг як процес та результат професійного cтворення комерційно релевантної назви, що виступає сучасною проекцією ономасіології «в умовах домінуючої в мовознавстві з кінця XX століття комунікативно-функціональної парадигми»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7548
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Neiming_alkogolnyh_napoiv.pdf227,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.