Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/767
Назва: ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У МАРКЕТИНГУ
Автори: Кожухівська, Раїса Борисівна
Ключові слова: ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ
МАРКЕТИНГ
Дата публікації: 2013
Видавництво: БЕРДЯНСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ І БІЗНЕСУ
Короткий огляд (реферат): Важливою функцією, яку виконують Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємств є збутові та логістичні функції, що знаходять свою реалізацію в сучасних технологіях електронної комерції. Останнім часом найбільш перспективним варіантом використання Інтернет-технологій компаніями є електронна комерція (продажі та закупки через Інтернет).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/767
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
internet tehnologii.pdf221,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.