Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7693
Назва: Потенціал виховної системи школи щодо формування міжособистісних гуманних стосунків
Автори: Гагарін, Микола Іванович
Ключові слова: виховання
система
виховна система
виховна система школи
потенціал виховної системи школи
гуманізм
гуманність
міжособистісні гуманні стосунки
функціонування виховної системи
потенціал виховної системи
Дата публікації: 2017
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Гагарін М. І. Потенціал виховної системи школи щодо формування міжособистісних гуманних стосунків / М. І. Гагарін // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2017. – Вип. 2, Ч.1. – С. 108–115
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано особливості формування міжособистісних гуманних стосунків в умовах виховної системи школи, розкрито суть поняття «міжособистісні стосунки», їх класифікація. Метою статті є розкриття потенціалу виховної системи школи щодо формування міжособистісних гуманних стосунків. У статті акцентується увага на специфічних ознаках гуманістичної виховної системи. Доводиться важливість системного підходу у вихованні. Робиться висновок, що створення та функціонування в навчальному закладі власної виховної системи уможливлює розв’язання проблеми формування гуманних міжособистісних стосунків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7693
ISSN: 2307-4906
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gagarin_form_stocynkiv.pdf331,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.