Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7693
Назва: | Потенціал виховної системи школи щодо формування міжособистісних гуманних стосунків |
Автори: | Гагарін, Микола Іванович |
Ключові слова: | виховання система виховна система виховна система школи потенціал виховної системи школи гуманізм гуманність міжособистісні гуманні стосунки функціонування виховної системи потенціал виховної системи |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Гагарін М. І. Потенціал виховної системи школи щодо формування міжособистісних гуманних стосунків / М. І. Гагарін // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2017. – Вип. 2, Ч.1. – С. 108–115 |
Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізовано особливості формування міжособистісних гуманних стосунків в умовах виховної системи школи, розкрито суть поняття «міжособистісні стосунки», їх класифікація. Метою статті є розкриття потенціалу виховної системи школи щодо формування міжособистісних гуманних стосунків. У статті акцентується увага на специфічних ознаках гуманістичної виховної системи. Доводиться важливість системного підходу у вихованні. Робиться висновок, що створення та функціонування в навчальному закладі власної виховної системи уможливлює розв’язання проблеми формування гуманних міжособистісних стосунків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7693 |
ISSN: | 2307-4906 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gagarin_form_stocynkiv.pdf | 331,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.