Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/78
Назва: ІНФОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ В ІНТЕРНЕТ
Автори: Кожухівська, Раїса Борисівна
Ключові слова: організація
Інтернет-реклама
інфологія
Інтернет-комунікація
Дата публікації: 2013
Серія/номер: УДК;338.48.
Короткий огляд (реферат): У статті розроблено інфологію реалізації стратегії Інтернет-комунікації на основі визначення пріоритетних цілей маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Враховуючи цілі Інтернет-комунікації, їх постановку та реалізацію, визначено відмінності комунікативних програм в мережі Інтернет та найбільш доцільні комбінації застосування засобів Інтернет-реклами. На основі механізму реалізації стратегії Інтернет-комунікації, виділено особливості Інтернет-комунікації у сфері маркетингу та основні етапи, з яких складається побудова стратегії комунікації в мережі Інтернет.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/78
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
komunik_strateg.pdf165,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.