Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8004
Назва: МЕНЕДЖМЕНТ ЯКОСТІ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Побережець, Наталія Борисівна
Червона, Катерина
Ключові слова: Менеджмент якості
Туристичні послуги
державний контроль
Дата публікації: 2017
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Побережець, Н. Б. Менеджмент якості як фактор підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств / Н. Б. Побережець, К. О. Червона // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2017. – Вип. 1, Ч.II. – C.170-176
Серія/номер: 37(477+575.4)(06);74(44кр+5тур)я43
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти менеджменту якості, як складної економічної категорії з певними критеріями і показниками. Визначено, що при здійсненні контрольного заходу туристичної діяльності необхідно зважати на адекватність досягнутих в процесі його здійснення результатів наміченим цілям, ступінь наближення результату до мети з одночасним обліком виробничих витрат та ефективності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8004
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
menedzhment_yakosti_yak_faktor.pdf429,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.