DSpace Увійти | Зареєструватися
 

Інституційний репозитарій УДПУ >
ІЕБО, ФСПО, ФФВ >
Інститут економіки та бізнес-освіти >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/jspui/handle/6789/82

Title: Особливості використання Інтернет-послуг споживачами туристичних продуктів
Authors: Кожухівська, Раїса Борисівна
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології
і-туризм
Issue Date: 3-Oct-2013
Series/Report no.: УДК;330. 567. 4 (447)
Abstract: У статті досліджено особливості використання Інтернет-послуг споживачами туристичних послуг. Узагальнено дані, що репрезентують соціальні характеристики сфери інтернет-споживачів деяких регіонів України. Встановлено основні причини та мотиви здійснення покупок туристичних послуг он-лайн. Визначено бар'єри, що перешкоджають подальшому розвитку інтернет-торгівлі та просування Інтернет-послуг у сфері туризму. У статті наведено результати досліджень кількісного і якісного характеру щодо використання Інтернет-послуг споживачами туристичних послуг в Україні. Результати досліджень можуть бути використані в якості джерела інформації про поведінку споживачів туристичних послуг у процесі формування маркетингових стратегій туристичних підприємств.
URI: http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/handle/6789/82
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:

File Description SizeFormat
internet_poslugy.pdf436.26 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback