Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8603
Назва: Етапи розвитку виховної системи та критерії ефективності
Автори: Гагарін, Микола Іванович
Ключові слова: виховання
система
виховна система
виховна система школи
етапи виховної системи
критерії ефективності виховної системи
структура виховної системи
підсистема
елемент
компоненти виховної системи
Дата публікації: вер-2016
Видавництво: Переяслав-Хмельницкий
Бібліографічний опис: Гагарін М. Етапи розвитку виховної системи та критерії ефективності / М. Гагарін Актуальные научные исследования в современном мире: XVІІ Междунар. научн. конф., 26-27 сентабря 2016 г., Переяслав-Хмельницкий. // Сб. научных трудов Переяслав-Хмельницкий 2016. – Вып. 9 (17), ч. 4 – С. 23-29.
Серія/номер: УДК 37.01;
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлено сутність поняття «система», «виховна система», «етапи розвитку виховної системи». Метою статтi є розкриття особливостей створення виховної системи на різних етапах. Матеріали дослідження можуть бути використані у процесі проектування виховної системи школи. До перспективних напрямів досліджень даної проблеми належить, зокрема, вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду, сучасних теоретико-методологічних підходів до проектування виховної системи школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8603
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gagarin_article_etapu.PDF598,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.