Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8718
Назва: Використання логопедичної ляльки під час ігрових занять з дітьми із розладами мовлення
Автори: Бегас, Людмила Дмитрівна
Ключові слова: Логопедична лялька
Порушення мови
Фонетико-фонематичний бік мовлення
Звуковимова
Дата публікації: 2017
Видавництво: ГНОЗІС
Бібліографічний опис: Бегас Л. Д. Використання логопедичної ляльки під час ігрових занять з дітьми із розладами мовлення [Текст] / Л. Бегас // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. Праць – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – Вип. 21. – Кн. 3. Том І (75). – К.: – Гнозис, 2017– С.248
Серія/номер: УДК;378-044.247(477:4)
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядається проблема використання логопедичної ляльки на ігрових заняттях, що є запорукою тісної співпраці між дитиною та логопедом. В логопедії використовують чисельні способи формування та корекції розвитку мовленнєвої функції у дітей із розладами, але метод логопедичної ляльки дає можливість отримання найвищого ефекту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8718
ISSN: 2308-3778
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бегас Використання логопедич ляльки під час занять.pdf355,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.