Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9094
Назва: Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла
Автори: Харченко, Надія Анатоліївна
Шевчук, Тетяна Петрівна
Ключові слова: творчі здібності
молодший шкільний вік
гуманізація освіти
принципи гуманізму
творчість,
творчі здібності
креативність
обдарованість
Дата публікації: 2018
Серія/номер: УДК 159.99 : 141.319.8;Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ: Психологія обдарованості. – Випуск 14. – Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. С.253-258
Короткий огляд (реферат): Проблема розвитку творчих здібностей тісно пов’язана із ціннісним розвитком особистості. З психологічної точки зору молодший шкільний вік є сприятливим періодом для розвитку творчих здібностей тому, що в цьому віці дитина вперше переживає суб'єктивну новизну продукту діяльності, що є стимулом для творчої активності. За результатами проведеного емпіричного дослідження виявлено, що переважна більшість молодших школярів здатні продукувати достатню кількість оригінальних ідей у невербальній і у вербальній формі. Доведено зв'язок розвиненості творчих здібностей із рівнем академічної успішності досліджуваних. При розробці діагностичних та формувальних програм варто враховувати напрацювання зарубіжних і вітчизняних дослідників становлення творчої особистості в освітньому просторі, зокрема й спадок Г.О. Балла, його праці із раціогуманізму та інтегративного підходу до вивчення особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9094
ISSN: 2072-4772
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевчук_Харченко_стаття (1).pdf374,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.