Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9165
Назва: Mobile technologies as a bridge to proficiency in language of origin
Інші назви: Роль мобільних технологій у поглибленні знань з рідної мови
Автори: Гут, Наталя Василівна
Ключові слова: migrant
children with migrant background
host country
language education
Дата публікації: 2018
Видавництво: ФОП Новожилов С.В
Бібліографічний опис: Gut N. Mobile technologies as a bridge to proficiency in language of origin / Наталя Гут // Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 березня 2018 року, м. Умань). – Умань: ФОП Новожилов С.В., 2018. – С. 77–81.
Короткий огляд (реферат): The paper deals with several options for Ukrainian migrants to preserve their identity and language. Together with family, church and migrant associations they can have profit from self-study using different mobile devices. It is said that for people with migrant background mobile technologies can act as a bridge offering the opportunity to make links between the education that takes place inside the classroom and the outside world, between learning with peers at the same time, i.e. synchronous learning and studying at other times and places convenient to them, i.e. asynchronous learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9165
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mobile technologies as a bridge.pdf231,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.