Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9274
Назва: Соціально-педагогічні ідеї у творчій спадщині Костянтина Миколайовича Вентцеля (1857–1947 рр.)
Автори: Гончар, Інна Григорівна
Ключові слова: виховання, творча спадщина, „Будинок вільної дитини”, принципи, умови, свобода, ідеї вільного виховання К. Вентцеля.
Дата публікації: 2018
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Гончар І.Г. Соціально-педагогічні ідеї у творчій спадщині Костянтина Миколайовича Вентцеля (1857–1947 рр.) : моногр. / І. Г. Гончар. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – 250 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії на основі архівних, маловідомих та опублікованих джерел здійснено системний і комплексний аналіз ідей вільного виховання у творчій спадщині Костянтина Миколайовича Вентцеля (1857–1947 рр.). Здійснено історіографічний аналіз проблеми дослідження. Виокремлено основні періоди життєвого і творчого шляху К. Вентцеля. З’ясовано провідні чинники, що сприяли формуванню його особистості й педагогічного світогляду. Визначено й розкрито ідеї та принципи вільного виховання К. Вентцеля. Виокремлено головні умови втілення концепції вільного виховання. Охарактеризовано основні аспекти діяльності „Будинку вільної дитини”. Розкрито зміст концепцій захисту прав дітей та морального виховання. Представлено ієрархію виховних цілей космічного виховання за К. Вентцелем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9274
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mon.pdf2,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.