Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9377
Назва: The brainstorming session as one of the effective interactive methods of teaching English
Інші назви: Мозковий штурм як один із ефективних методів навчання англійської мови
Мозковой штурм как один из эффективных методов изучения английского языка
Автори: Біленька, Юлія Олександрівна
Коломієць, Мальвіна Миколаївна
Ключові слова: мозковий штурм
вирішення проблем
інтерактивні методи
генерування ідей
творче мислення
Дата публікації: 2018
Серія/номер: UDC;372.881.111.1
Короткий огляд (реферат): У статті представлено інтерактивний метод мозкового штурм, як одну з найефективніших стратегій для генерації ідей на задану тему. Автори описують етапи мозкового штурму. У статті подаються поради вчителю для ефективної організації та застосування цього методу під час різних етапів уроку. Увага авторів зосереджена на перевагах такого виду діяльності. Також, у статті, згадується про теорію Алекса Осборна та зв'язок мозкового штурму із процесом розвитку творчого мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9377
ISSN: 2304-5809
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mozkovyi shturm.pdf699,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.