Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9418
Назва: Використання Європейської педагогічної технології для розвитку критичного мислення студентів при викладанні предмету природознавства
Автори: Дячук, Павло Вікторович
Перфільєва, Людмила Павлівна
Бабенко, Леся
Ключові слова: Європейська педагогічна технологія
інтерактивне навчання
критичне мислення
Дата публікації: 2018
Серія/номер: УДК 37(477+575.4)(06);
Короткий огляд (реферат): У статті використана технологія побудови лекції з природознавства на основі європейського досвіду "Продвинутої лекції", розкривається технологія активізації критичного мислення майбутніх викладачів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9418
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дячук, Бабенко_стаття Турк.pdf499,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.