Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9593
Назва: Застосування інтернет-маркетингу у туризмі
Автори: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Литвин, Оксана Вікторівна
Ключові слова: туризм
інтернет-маркетинг
інтернет-реклама
інтернет-технології
маркетингові-технології
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Кирилюк І. М. Застосування інтернет-маркетингу у туризмі / І. М. Кирилюк, О. В. Литвин // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (5 жовтня 2018 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 180-183.
Короткий огляд (реферат): Досліджено шляхи застосування Інтернет-маркетингу в туризмі завдяки яким здійснюється просування товарів і послуг на туристичному ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9593
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кирилюк.pdf392,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кирилюк.pdf392,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.